یک متن بسیار تامل برانگیز حتی

بعضی وقتا دست خود آدم نیست ! دست  ِ حس  ِ !

بدون اینکه خودت بخوای یه نیرویی  ِ که نمیخواد بزاره اون کاری و که باید و بکنی ! که درس بخونی !

و این یعنی دست خودت نیست و این منطقی نیست !

ولی در آخر هم مقاومت فایده ای نداره و باید بریم درس بخونیم ! :/

و این یعنی اینکه در هر صورت تو باید بخونی !

چی گفتم اصن ! :/

از دستاورد های امتحاناته دوستان !

دیگه حتی فلسفی بودنتم جور نمیشه بخوای منظور دار بنویسی :دی

من برم تا بیشتر از این خرابش نکردم :دی

مهتاب .ب ۱۲ لایک
مآه گُل .🌷
به قول خودت برو تا حسش نرفته

باشه خدافظ :دی

S҉A҉H҉A҉R҉ ....
خخخخخخخخخ برو بخون تموم شد(اگر)بیا

من که همش اینجام اگر این تمام شود میروم :دی

زهرا .ی
:دی :دی

و حتی :دی :دی :دی

پری بانو
امتحانات زده روانیتون کرده:))
بسی خوشحالم که دبیرستان تموم شده !!!

الان خیلی معلومه ؟ :دی

همین چیزای مسخرش حال میده :دی

😎😎😎BAHAR 😎😎😎
عکس منو کشت

ارادتمندیم :دی

ɴᴏᴏɴ ᴛᴇ
امتحان خر عسد:|

لایک :|

nafas ※※
اوف امتحان

اوهوم :|

المی ...
من که خیلی وقته دیگه امتحان ندارم:))
دلم تنگ شده برای امتحان:|
فک کنم دیوانه شدم!!

:))

اوهوووم :دی

شـکـوفـهـ :)
سَلام:)
دنبال میشین،لطفا سر بزنین:)

وبلاگتون حذفه که :)

Miss nemo :/
اامتحان:|

هوم :|

toka. ta
آخ...گفتی!

:)

عرفـــــ ـــان
نه اتفاقا خوب گفتین :)
ولی من در طولِ ترمم همین مشکلو دارم فقط برا شبِ امتحان نیس :دی

جدا ؟ :دی

اشکال نداره دست ما نیس که :دی

EH  A
خیلی مطلبات رو دوست داشتم واقعا عالی بودن دنبال شدیی :)

:))
مرسی
شما ام همینطور ..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
می شه که بشه ، طوری که می خوام بشم .. فقط کمی لبخند ، کمی دلخوشی و کمی چیـز های خوشحال کننده لطفا
:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان