کلافه گی

بیشتر از همه تکــرار خسته م می کنه . تکرار . تکرار . تکرار . خسته م نمی کنه ها ، کلافه م می کنه . آدم یه وقتی یه جایی تو یه سنی که غیر منتظره س به جایی می رسه که دیگه چاره ای واسه سرزنش ِ خودش پیدا نمی کنه . فقط منحنی ِ لباش کج و صاف می شه . یه سری آدمن که بروز می دن . خیلی بروز می دن . و به خاطر اینکه چیزی و نگه نمی دارن همیشه راحتن . همیشه . همیشه . همیشه . هیچ وقت دلم نخواسته از این آدما باشم . اما دلم می خواد خالی شم . خالی . به یه تاب بازی دیوونه وار و محکم پا زدن برای سرعت گرفتن و رسیدن به بالا تر نیاز دارم . یه حسی مثل فریاد یا جیغ ِ بنفش وسط اتوبان یا تونل . الان هیچ چی نمی خوام غیر از هنجره و یه تونل ِ طولانی واسه فریاد زدن . مسخره س . ولی چاره ش همینه .


مهتاب .ب ۱۳ لایک
😎😎😎BAHAR 😎😎😎
همیشه تو این مواقع با پدرم میرم نورالشهدا ، داد میزنم (:

:)
منم می خوام ازینا !

. عارفه .
اوهوم یه جایی واسه هوااااار کشیدن...منم می خوام...

آره ..
هوااااااار :)

پری بانو
فریاد بهترین چیزه !
دم دست من کوه هست بانو
ینی پشت پنجره ی اتاقم !
بیا با هم بریم ... 

بهترین ..
وای پشت پنجره ی اتاقت .. چقد خوب :))
خوش به حالت پری :)
منم می خوام
منم ببر :(

عرفـــــ ـــان
ولی من تو مرحله ای ام که فریاد و این چیزا ام دیگه فکر نکنم آرومم کنه :/
البته شاید اینطوری فکر میکنم باید امتحان کنم شایدم جواب داد :)

حتی شده یکم می تونه آروم کنه
امتحان کنید :)
حالا یه جوری پیشنهاد می کنم انگار خودم امتحان کردم :/

ملیـ ـکا
آدم یه وقتی یه جایی تو یه سنی که غیر منتظره س به جایی می رسه که دیگه چاره ای واسه سرزنش ِ خودش پیدا نمی کنه . فقط منحنی ِ لباش کج و صاف می شه...
من تو ی همچین موقعیتیم...خیلی سخته،خیلی سخت...سخت تر از اون اینه که مدت زیادیه که تو این وضعیتم....

هوم خوب نیست ..
:(

toka. ta
گاهی حتی این هم کمکی نمیکند
آخرش یعنی همین 

:(
آره ..

تُــربــچِــه :)
فریاد زدنو به کرات امتحان کردم و موثر هم بوده:)
معمولا وقتی میریم کوه وا میسم اون بالای بالا داد میزنم
آی کیف میده:)

:)
خوش به حالت
منم کوه می خوام
منم یه جای خالی واسه داد زدن می خوام !

خانوم فیروزه ای ※※
فریاد خیلی خوبه خیلی 

:)

N ـــــــ
تکـرار منو هم خسته می کنه :(
نه خسته نه.....همون کلـافه می کنه

:(
کلافه گی ..

آذر ....
عالیه!
دیوونه وار جیغ میزنی و شاید شاید! تنها لحظه ای باشه که به فکرحرف مردم نیستی!

:)
آره ..
جیغ ، فریاد ، هوار ، داد ! :)
گاهی وقتا آدم نیاز به دیوونه بازی داره برای روحیه بهتر !

مهدی ابوفاطمه
دنبال شدید

:)

اسـ ــرا
درک میشی:|
من جیغ دوس دارم اما بخاطر حساسیت حنجرم بعدش صدام عین خروس میشه:|
ولی ! می ارزه:))

هوم ..
اشکال نداره :)
آره می ارزه عوضش :)

جوجو کوچولو
پارک ارم ... جیغ بنفش
خالی میشه آدم شدید

آخ گفتی ..
دلم شهربازی می خواد :|
اوهوم خیلی خوبه خیلی ..
:)

نمو هستم (:
مهتابی!:)
منم شازده کوچولو!:/
:)

:))
هوم شناختم ^_^

نمو هستم (:
تو شهربازی..سوار ترن...
جییییییییغ!!(:

هوم ..
اسکیت هوایی حتی :دی
:))

المی ...
منم جایی رو میخام برای فریاااد:(

:(
امیدوارم پیدا کنیم یه جایی
هم من هم تو ..

نمو هستم (:
مهتاب(:
مرسی عسیسمممم(:
(:

:)))

نمو هستم (:
:)
خدا کنه:دی
آره اونجوریم هس بعضی موقع ها..خی لی هم خوبه ها اینجوری(:
بلی بلی^___^

:)

ریحانه
بریم ترن هوااایی ^___^
یا U ... پارک ملت ...
:))

میدونی ک میگذره و خوب میشه همه چی ...یه روز .. (:

بریییییییم ^____^

آرررره .. خوب میشه :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
می شه که بشه ، طوری که می خوام بشم .. فقط کمی لبخند ، کمی دلخوشی و کمی چیـز های خوشحال کننده لطفا
:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان