چیزی درون من جا مانده

گذر زمان همه چی رو عوض میکنه حتی اخلاق آدمو . داشتم به این فکر میکردم که من ِ الان با من ِ چند سال ِ پیش چقد فرق کرده ! چقد شبیه یکی دیگه شدم . چقد دارم عوض میشم ! تا به یاد دارم خیلی با احساس بودم و الان بر خلاف اونموقع ها این حس توی من فروکش کرده و خیلی چیزا از من یه آدم خشک و سرد ساخته ! اما اینطور نیست . من هنوز همونم ، همون مهتاب ! اینهمه ظاهر سازی باعث شده من یکی دیگه بشم ، یه نفر ِ پیچیده تر ! و این پیچیدگی اصلا خوب نیست ! احساس میکنم کلی کار نکرده روی سرم ریخته . کلی کتابای نخونده ، کلی درسای نخونده کلی حرفای نزده . احساس میکنم برای روحیه بهتر باید زمان بیشتری رو تلف کنم ! این بهترین راهه برای یکی مثل من !


مهتاب .ب ۸ لایک
علی . ج
چه خوبــ ه که آدَم خودِ ــش رو با خودِ ــش مقآیسه کنه.
تآ حآلآ تجربه نکردم یعنی شایَد یکم فرقِ ــش رو فهمیدَم ولی روش زوم نَکَردَم :((

آره خیلی خوبه خیلی به آدم کمک میکنه !
من بیشتر از بقیه با خودم مقایسه میشم :)

اینکارو انجام بده حتما

المی ...
دقیقا همینطوره

مثلا من چند سال پیش از یه یپ ادم خوشم میومد الان از یه تیپ دیگه:|

اوهوم !

آره آدم خیلی تغییر میکنه بی اختیار !

فائزه (باطعم اکالیپتوس)
تو خوبی! این خوبی رو ادامه بده :)

:))

تو خوب میبینی :)

باشه

زهرا .ی
زمان و صبر همه چیز رو حل میکنن ..
تو سنی هستیم که از این افکار ُ رفتار زیاد سراغمون میاد ..

باید یکم تحمل کرد :)

آره موافقم
دقیقا همینطوره راست میگی !

تحمل .. فکر خوبیه :)

آقای مربّع
عوض شدن به شرطی که با رشد باشه خوبه.
گاهی هم واسه پرشای بزرگ باید یکم عقب رفت البته

آره همینطوره

اینو امتحانش نکردم نمیدونم :/

صآب خونـِ
ممنون که ما رو دُنبال کردی شما هم دنبال میشید
+ آره خوب زَمان مُمکِنِ تغییر بده :/

خواهش میکنم
ممنون

اوهوم تغییر میده !

.😊 .🍦
دوست دارم برگردن اوُن اخلاقآ..:'(

اوهوم ! :(

آوو کادو
کلا زمان در حال تلف شدنه...

اوهوم !

آدمک! :)
راست میگویی مهتابک جانم... :) راست میگویی... :)

بله بله :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
می شه که بشه ، طوری که می خوام بشم .. فقط کمی لبخند ، کمی دلخوشی و کمی چیـز های خوشحال کننده لطفا
:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان