بی علت نوشته

خب الان خوشحالم که یه جایی رو پیدا کردم که از تو بنویسم و تو نخونیش . اینجوری راحت تر میتونم راجبت بنویسم . من دارم به این فکر میکنم که چطور شد که تو جلو راهم قرار گرفتی . اینهمه آدم بد اینهمه آدم بی معرفت اینهمه آدم بی شعور و بی فرهنگ حتی . یه سری آدم که فقط با هدفای چیزی میان جلو و مث یه دیوار کاذب پشتت وای میستن و خیلی زود نگاه میکنی و میبینی پشتت خالیه . میدونی ؟ یه سری آدما مث تو ن که خوب بودن و نسبت به شخصی که دوس دارن وظیفه میدونن . هیچوقت منت نمیزارن . تو ازون آدما نبودی که بخوای جا بزنی و من و تنها بزاری . تو بعضی وقتا که دلخورم بشی یه چیزی ته دلت هست انگار که بهت میگه بمون . تو غرور داری اما غرورت خوبه . شایدم خوب نیست . نمیدونم ! مثلا اینکه یهو میزنی تو ذوق آدم بی منظور یا شاید با منظور ! چه میدونم اصلا !

مهتاب .ب ۸ لایک
😎😎😎BAHAR 😎😎😎
هوس نوشته ی این مدلی کردم ! 

خیلی خوبه !
خالی شدم یه جورایی

پری بانو
:)

:(:

بانو ف تک نقطه
من فقط دفترمه که هیشکی نمیخونه... بقیه رو دست کم آقای این حوالی دیگه قطعا میدونه و میخونه :|  :دی

دفتر خیلی خوبه .
اما نمیدونم چرا من دیگه تو دفتر نمیتونم بنویسم !

زهرا .ی
سعی میکنم به هیچ کس که دوس ندارم دربارم ُ درباره حس هایی که دارم بدونن آدرس وبلاگ ندم .. 
چیزی هم از خودم به جا نمیزارم که با یه سرچ بشه پیدام کرد :)))

دقیقا این خیلی خوبه :))

علی . ج
چـ ه خوب که اینجوریِ :)

خوبه . ولی بده :):

مــــــــ. یــ.مــ
داشتن جایی که کسی ندونه کجاست 
که بتونی راحت حرفاتو توش بزنی 
نعمته:-)

اوهوم :))

مآه گُل .🌷
خیلی خوبن اینا

:)

ɴᴏᴏɴ ᴛᴇ
میدونی. . .اینجا بهتر از بلـاگفاستD:

نه زیادم !
نمی دونم چرا من با اون بیشتر راحتم D:

مآه گُل .🌷
هر از چندگاهی باید بیایم و سراغ مهتاب بانو رو بگیرم ((( :

قربون تو رفیق :*

:)))

مآه گُل .🌷
قربون خودت 😀😆

:))

آدمک! :)
اوف!!اره دقیقا! وب بیان منم یکی از پستای خیلی کوتاهش نوشتم دیگه هر چقدر دلم بخواد میتونم راجبش بنویسم بدون اینکه اون بخونه... واقعا ادم خلاصی میابد... :) 

:))

المی ...
هوم اینجور جاها خوبن
ادم با خیال راحت بنویسهو حرف دلشو بگهو خالی بشه

اوهوووم !

چشم به راهم ...
نفهمیدم!
این مخاطب حالا خوبه یا بده؟!

هم خوبه هم بد !

:/

المی ...
اره ولی خب اشتباهات مردمو میگه کمی طنزگونه:))

اون قسمت ارتباطو بزن گزینه اخرش دنبال کنندگانه^__^

اوهوم ! :)

عه راس میگیا :دی

المی ...
دیدی میگن همه رو برق میگیره مارو چراغ موشی
این از هون جا اومده:))

نه اینو نشنیدم ! :دی

شنیدم مردمو برق میگیره ما رو قبض برق :دی

+ جالبه :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
می شه که بشه ، طوری که می خوام بشم .. فقط کمی لبخند ، کمی دلخوشی و کمی چیـز های خوشحال کننده لطفا
:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان